niedziela, 3 czerwca 2012

Ekhem

Lewis Carroll „Alicja w Krainie Czarów”
- Ale ja nie chciałabym mieć do czynienia z wariatami - rzekła Alicja. 
- O, na to nie ma już rady - odparł Kot. - Wszyscy mamy tutaj bzika. Ja mam bzika, ty masz bzika. 
- Skąd może pan wiedzieć, że ja mam bzika? - zapytała Alicja. 
- Musisz mieć. Inaczej nie przyszłabyś tutaj.

A więc wypada mi powitać wszystkich zbzikowanych, którzy odwiedzacie nasz blog :)

 Dla odrobiny zaspokojenia waszej ciekawości, jest to blog poświęcony naszej pasji, naszemu życiu i pracy w sklepie. Otwieramy w niedługim czasie herbaciarnię z kwiaciarnią: "Kraina Czarów".

Skąd ta nazwa? Kiedy pierwszy raz wpadł mi do głowy pomysł o otwarciu herbaciarni miałam przed oczami jedynie "tea time" z "Alicji w Krainie Czarów" i pomysły na sam wystrój i działanie popłynęły już same.
 Wszystko powoli dopinamy na ostatnie guziki, wygładzamy, prasujemy, wycinamy. Korzystając z wolnego niedzielnego popołudnia otwieram blog-dziennik, w którym postaram się opisywać co aktualnie robimy, co się dzieje, kiedy i jakie będą promocje ;) oraz tutoriale typu DIY.
Mam nadzieję, że będziecie zaglądać do nas co jakiś czas.
 A na razie Frajwędrujcie!

eM.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz